Witamy w Centrum Serwisowym EVK

Przykro nam, że macie Państwo kłopoty z urządzeniem. Rozumiemy jak stresujący może być brak możliwości korzystania z niego.

Zdajemy sobie sprawę z tego jak ważny jest czas naprawy, na który składa się kilka czynników: zgłoszenie naprawy, przygotowanie wysyłki urządzenia, transport do nas, naprawa przez nas, transport do Państwa.

Korzystanie z tej platformy serwisowej skraca do minimum czas zgłoszenia naprawy, poprawia Państwa komunikację z kurierem, ponieważ to Państwo decydujecie kiedy i skąd urządzenie ma być odebrane oraz dokąd dostarczone, umożliwia Państwu śledzenie tego co dzieje się z urządzeniem od chwili zgłoszenia do chwili dostarczenia go po naprawie.

Jak to działa?

Po wypełnieniu rubryk Imię i Nazwisko, Adres e-mail, Numer telefonu (zostanie on podany do wiadomości kuriera, który doręczy Państwu urządzenie po naprawie), prosimy o dokładne podanie Identyfikatora urządzenia, którym może być numer seryjny lub EVK ID (składający się z dużej litery i pięciu lub sześciu cyfr). Dla urządzeń zakupionych po 1 listpoada 2016 r. system odnajdzie je w naszych bazach, o czym zostaniecie Państwo natychmiast poinformowani i poproszeni o zatwierdzenie zgłoszenia.

W przypadku urządzeń zakupionych przed 1 listopada 2016r. poprosimy Państwa o dodatkowe informację.

W przypadku urządzeń, które nie posiadają numerów identyfikacyjnych, pole Identyfikator urządzenia należy pozostawić puste, kliknać przycisk WYŚLIJ i podać żądane informacje.